Πλήρες Αρχείο Κανονισμών


I. ΑΕΡΟΒΟΛΑ - ΟΡΙΑ FPS- BBS - ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ (ΕΛ.ΑΠ.ΕΜ.)

>  Επιτρέπονται μόνο αεροβόλα τύπου airsoft με πλαστικές βιοδιασπώμενες μπίλιες διαμέτρου 6mm. Απαγορεύονται ΑΥΣΤΗΡΑ μεταλλικά / γυάλινα / κεραμικά Bb's.

>  ASSAULT αεροβόλαmax 350 fps. ΕΛ.ΑΠ.ΕΜ. 10 μέτρα. Εκτός κτηρίων επιτρέπεται Full auto, εντός κτηρίων μόνο βολή κατά βολή

>  PISTOLS max 350 fps. ΕΛ.ΑΠ.ΕΜ. 5 μέτρα.

>  SUPPORT WEAPONSmax 350 fps. ΕΛ.ΑΠ.ΕΜ. 15 μέτρα. Αεροβόλα αντίγραφα των πραγματικών όπλων υποστήριξης.

>  DMR rifles max450 fps. ΕΛ.ΑΠ.ΕΜ. 20 μέτρα. Αυστηρά λειτουργία μόνο μονής βολής, με μπλοκαρισμένο το autoκαι υποχρεωτική τοποθέτηση διόπτρας. Σαν DMR μπορούν να παίξουν ΜΟΝΟ τα ακόλουθα αεροβόλα: Μ14, SVD, SVU, BARRETM82-M107, PSG-1, G28, HK-417, SCARΗ-SSR, M110, SR-25, FNFAL και G3 σε στυλ DMR. Όχι οποιαδήποτε πλατφόρμα Μ4-Μ16 και άλλες 5.56.

>  SNIPER RIFLES - BOLT ACTION max 550 fps.ΕΛ.ΑΠ.ΕΜ. 25 μέτρα.

>  Τα DMR και SNIPER αεροβόλα απαγορεύονται κατά τα νυχτερινά σκέλη του σεναρίου.Όσοι παίχτες έχουν τέτοιους ρόλους μπορούν να έχουν δεύτερο αεροβόλο μαζί τους για το βραδινό σκέλος των επιχειρήσεων.

>  Τα DMR και SNIPER απαγορεύονται να πλησιάσουν τα κτήρια στα 20μ.

>  Είσοδος στο παιχνίδι ΜΟΝΟ μετρημένων & μαρκαρισμένων αεροβόλων.

>  Μειωτήρες FPS απαγορεύονται.

>  Οι μετρήσεις θα πραγματοποιηθούν με μπίλιες 0.20gr και μηδενισμένο hopup.

>  Στα αεροβόλα τύπου DMR και Sniper θα πραγματοποιηθούν μετρήσεις και σε joule με τις μπίλιες που θα παίξουν οι συμμετέχοντες και ρυθμισμένο hop up. Τα όρια των μετρήσεων σε joule για τις συγκεκριμένες κατηγορίες αεροβόλων θα είναι 2 J για τα DMR και 3,5 J για τα Sniper rifle.

>  Τυχαίοι έλεγχοι μπορούν να γίνουν από τους διοργανωτές κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.

>  Απαγορεύεται η απαίτηση HIT.



II. ΓΕΜΙΣΤΗΡΕΣ

 ASSAULT = max 60 μπίλιες (real/low/mid).

SUPPORT = max 2000 hi-cap/ box μέγιστος συνολικός φόρτος.

DMR = max 60 μπίλιες (real/low/mid).

SNIPER = max 30 μπίλιες (real/low/mid).

High cap γεμιστήρες απαγορεύονται αυστηρά -  Eξαίρεση στα SUPPORT.

Κανένας περιορισμός στην κατοχή γεμιστήρων.

Αναχoρηγία ΜΟΝΟ στην βάση.


ΙΙΙ. ΧΤΥΠΗΜΑ / ΗΙΤ


Εάν κάποιος παίχτης δεχθεί πλαστικό σφαιρίδιο σε οποιοδήποτε σημείο του σώματός του ,του αεροβόλου του ,της ένδυσής του ή του εξοπλισμού του ,θεωρείται «εκτός παιχνιδιού». Δέχτηκα bb! Φωνάζω HIT!! 

Εάν δεχθεί βολή πάνω στο αεροβόλο του ,εφόσον έχει εφεδρικό αεροβόλο μαζί του ,φωνάζει «όπλο εκτός» ,το αεροβόλο που χτυπήθηκε βγαίνει εκτός παιχνιδιού και συνεχίζει το παιχνίδι με το εφεδρικό του αεροβόλο.

Πρώτο hit = Τραυματίας (Γιλέκο - Medic -TOURNIQUET - ή 3min BLEED OUT)

Δεύτερο hit= Τραυματίας (Γιλέκο - Medic - TOURNIQUET ή 3min BLEED OUT)

Τρίτο hit = Νεκρός (Γιλέκο / Κόκκινολαμπάκι - Βάση / Respawn Point)

Ο παίχτης που δέχεται χτύπημα ξαπλώνει υποχρεωτικά στο έδαφος.

Ριπή μετράει για ένα ΗΙΤ

Silent kill = Ακουμπάμε τους ώμους και λέμε ΝΕΚΡΟΣ

Οι νεκροί / τραυματίες χρησιμοποιούν αποκλειστικά πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης (κόκκινο φως τύπου Flasher κατά την νύχτα) ,δεν μιλούν ,δεν τρέχουν και δεν ερευνούν θέσεις αντιπάλων. Σε περίπτωση ανάγκης επιτρέπεται να μιλήσει μόνο με τον διοργανωτή ή / και κάποιον διαιτητή. Όσοι παίκτες φέρουν κάποιου είδους βαθμό μπορούν να επικοινωνήσουν με ανώτερους τους για αναφορά μετά από 10 λεπτά που θα τεθούν εκτός παιχνιδιού.

Ο ζωντανοί παίχτες δεν χρησιμοποιούν τους νεκρούς για κάλυψη ούτε κινούνται μαζί τους.

Φιλικά πυρά - Αυτός που τα δέχτηκε βγαίνει εκτός

Κανόνας ΜΠΑΜ - Ο παίχτης θα πρέπει να μην έχει γίνει αντιληπτός από τον αντίπαλό του, να βρίσκεται σε απόσταση μικρότερη των πέντε (5) μέτρων από αυτόν και να μπορεί να τον σκοπεύσει με το αεροβόλο του. Αφορά αυστηρά δύο παίχτες.

Κανόνας PARLAY - Ισχύει σε κοντινή πολύ κοντινή επαφή αντίπαλων παιχτών. Όταν δεν είναι ξεκάθαρο ποιος είχε το πλεονέκτημα της σίγουρης βολής ή για λόγους ασφαλείας και ευγενούς άμιλλας , οι παίχτες για να αποφύγουν τυχόν διαμάχη ή τραυματισμό, συμφωνούν και αναφωνούν PARLAY και απομακρύνονται 20 μ σε αντίθετες κατευθύνσεις από τις αρχικές. Έπειτα φωνάζουν ΠΑΕΙ και συνεχίζουν κανονικά.

Συνιστάται θερμά η αποφυγή χτυπημάτων στο κεφάλι.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΥΦΛΕΣ ΒΟΛΕΣ


IV. MEDIC

Οι MEDIC στο παιχνίδι θα φέρουν ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ.

Ο MEDIC δεν μπορεί να κάνει MEDIC στον εαυτό του.

Χρήση ιμάντων προσομοίωσης τύπου TOURNIQUET ( 2, θα δοθούν από τη διοργάνωση) που θα φέρει ο παίχτης για να του γίνει MEDIC

To TOURNIQUET περνιέται μόνο από τον MEDIC ΧΑΛΑΡΑ πάνω σε κάποιο άκρο του ''τραυματία''.

Σταθεροποίηση τραυματία:

Μπορεί να σταθεροποιήσει τραυματία οποιοσδήποτε παίκτης (και αντίπαλος). Έχει το δικαίωμα να τον μεταφέρει αργά σε καλύτερη κάλυψη (μέχρι 10 μέτρα). Ο χτυπημένος δε συμμετέχει ενεργά στη δράση. Ο παίκτης που κάνει τη σταθεροποίηση είναι υποχρεωμένος να μείνει δίπλα στον χτυπημένο παίκτη, μπορεί να συμμετέχει κανονικά στη δράση, αρκεί να ακουμπά τον χτυπημένο παίκτη μέχρι να καταφθάσει ο MEDIC. Με την πάροδο 5 λεπτών από το χτύπημα ο τραυματίας κάνει κανονικά bleed out.

Ποινή σε περίπτωση μη σωστής εφαρμογής του κανόνα MEDIC.


V. RESPAWN ΠΑΙΧΤΩΝ

10 σταθερά Respawn Points σε διάφορες τοποθεσίες εντός του πεδίου με συγκεκριμένη μορφή.

Οι βάσεις λειτουργούν σαν Respawn Point.

Τα AmmoDepot, OilDepot και οποιαδήποτε άλλη κατασκευή ή τοποθεσία ΔΕΝ είναι Respawn Point.

Τα RESPAWN POINTS είναι διεκδικήσιμα.

Το RESPAWN POINT καταλαμβάνεται με ανάρτηση της σημαίας της εκάστοτε παράταξης.

Όταν 1 RESPAWN POINT είναι υπό διεκδίκηση ( 40 μέτρα γύρω απο αυτό), όσοι παίχτες περιμένουν σε αυτό το εγκαταλείπουν για το αμέσως κοντινότερο που ανήκει στην παράταξη τους και περιμένουν για να μπουν σύμφωνα με το ρολόι του. ΔΕΝ μπαίνουν ξανά από το δρόμο προς το RESPAWN POINT.

Στα RESPAWN POINTS θα υπάρχουν ρολόγια της διοργάνωσης. Οι παίχτες θα επιστρέφουν στο παιχνίδι από το RESPAWN κάθε ΑΚΡΙΒΩΣ - ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΟ - ΚΑΙ ΜΙΣΗ- ΠΑΡΑ ΤΕΤΑΡΤΟ.


VI. ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ

Ξεχωριστή Ενδυμασία για κάθε παράταξη.

NORTH STAR: Όλες οι πρασινωπές παραλλαγές πχ USWoodland, WoodlandDPM, Greek lizard κα. ΌΧΙ μονόχρωμες στολές!

PACIFIC UNION: Όλες οι παραλλαγές σε αποχρώσεις TAN και ερήμου πχ Multicam ,Pentacamo ,DesertDPM κα.  ΌΧΙ μονόχρωμες στολές!

STONE ORDER: Μονόχρωμες στολές πράσινες και μπεζ ,φόρμες εργασίας , ολόσωμες στολές χημικής προστασίας.

Χρωματικός Διαχωρισμός με αριθμημένα ΤΕΑΜ ARMBAND.

Παίχτης χωρίς να φέρει στο μπράτσο ΤΕΑΜ ARMBAND αποβάλλεται.

Υποχρεωτική ΧΡΗΣΗ ενδυμασίας ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ.


VII. ΜΕΣΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Όλοι οι παίχτες θα πρέπει να φοράνε υποχρεωτικά ειδικά προστατευτικά γυαλιά ή μάσκα, βάσει σκοπευτικών προδιαγραφών (ANSI/ASEE Z87.1-2003), καθ' όλη την διάρκεια της παραμονής τους στον χώρο και εντός των σκηνών.

Προτείνεται η χρήση Κρανών / Επιγονατίδων /Επιαγκωνίδων κτλ.

Oλοι οι παίχτες θα φέρουν PMR-ασύρματο, γιλέκο σήμανσης πορτοκαλί, σφυρίχτρα, κόκκινο φωτάκι και φακό.


VIII. PYROTECHNICS

Απαγορεύονται ΟΛΑ τα καπνογόνα εκτός τύπου EnolaGaye.

Απαγορεύονται τα καπνογόνα ΑΣΠΡΟΥ - ΓΚΡΙ ΧΡΩΜΑΤΟΣ, γιατί παρομοιάζονται με καπνό φωτιάς.

Μόνο πιστοποιημένα και εμπορίου πυροτεχνικά είδη.

Απαγορεύεται κάθε φύσεως εκρηκτική ύλη (για αυτοσχέδιες χειροβομβίδες κ.α).


IX. ΑΝΤΙΑΡΜΑΤΙΚΑ ΟΠΛΑ - ΡΟΥΚΕΤΟΒΟΛΑ 

Η Διοργάνωση θα προμηθεύσει τις παρατάξεις με ΡΟΥΚΕΤΟΒΟΛΑ τα οποία θα εκτοξέυουν και μπαλονάκια νερού σε κάνιστρα που θα προσομοιώνουν τις αντιαρματικές χειροβομβίδες STICKY BOMBS.

Όταν το μπαλονάκι σκάσει σε οποιοδήποτε σημείο του οχήματος ,το όχημα θεωρείται εκτός.

Κανένα ΑΝΤΙΑΡΜΑΤΙΚΟ όπλο δεν μπορεί να εξουδετερώσει το ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ.


XI. ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΙΔΕΣ

Επιτρέπονται χειροβομβίδες προδιαγραφών airsoft εμπορίου (όχι αυτοσχέδιες ή οτιδήποτε παράγει φλόγα). Η χειροβομβίδα μετράει ως προς το αποτέλεσμα της μόνο εάν σκάσει-λειτουργήσει.


Χειροβομβίδες σφαιριδίων / κρότου

Όλες οι χειροβομβίδες που εκτοξεύουν ΒΒ ή όχι (κρότου) έχουν δραστική εμβέλεια 5 μέτρα καθώς & αν κάποιο ΒΒ βρει στόχο πέραν της ακτίνας αυτής, μετράει ως Hit. 

Παίχτης που είναι εντός της δραστικής εμβέλειας των 5μ της χειροβομβίδας καλυμμένος, αναφωνεί δυνατά «Καλυμμένος» και συνεχίζει να παίζει κανονικά.

ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ εστί ,παίχτης που βρίσκει προστασία πίσω από ένα κλειστό φράχτη, τοίχο, τοιχίο, ανάχωμα, όχημα, βράχο ή που βρίσκεται μέσα σε μια τρύπα (εκτός αν χειροβομβίδα πέσει μέσα στην τρύπα).

ΠΡΟΣΟΧΗ 

Παίχτης πίσω από δέντρο ή θάμνο δεν νοείται ως καλυμμένος. 

Όταν γίνει χρήση χειροβομβίδας, αυτή μπορεί να ξαναμπεί στο παιχνίδι μόνο μέσα από τη διαδικασία ανεφοδιασμού.


XII. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Επικοινωνίες - Θα δόθουν ξεχωριστές για κάθε παράταξη.

Όλοι οι παίχτες πρέπει να φέρουν λειτουργικά PMR ή ασύρματο.

Απαγορεύονται οι ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ.

ΚΑΝΑΛΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ / ΑΝΑΓΚΗΣ 8 - 446.09375.

Οι επικοινωνίες μέσω ασυρμάτου πρέπει να διατηρούνται στο ελάχιστο για την αποφυγή μπλοκαρίσματος των καναλιών. Προτιμήστε να αφήσετε τη Διοίκηση να χρησιμοποιεί τις συχνότητες και χρησιμοποιήστε περισσότερο σαν ομάδα λεκτική επικοινωνία ή σήματα χεριών.



ΧΙΙΙ. SAFEZONES

Δεν υπάρχει safezone εντός του πεδίου. Ο χώρος κατασκήνωσης είναι εντός του πεδίου.

Φοράτε συνεχώς προστασία ματιών και ελέγχετε ότι το ίδιο κάνουν και οι συμπαίκτες σας (συχνά ξεχνιόμαστε) .

Οι σκηνές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κάλυψη. Παίκτης εντός σκηνής ούτε βάλλετε ούτε βάλλει! Δεν τοποθετούμε - κρύβουμε εντός των σκηνών υλικά της διοργάνωσης.



XIV. ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ

Στην περίπτωση ατυχήματος το παιχνίδι σταματά φωνάζοντας όλοι ΠΑΥΣΗ!! Οι παίκτες κοντά στο περιστατικό βοηθούν όσο μπορούν και παράλληλα ειδοποιείται το ιατρικό προσωπικό της διοργάνωσης. 

Η διοργάνωση δεν ευθύνεται για κανένα τραυματισμό που τυχόν προκύψει και όλοι οι συμμετέχοντες λαμβάνουν μέρος στην συνάντηση με δική τους ευθύνη.



XV. ΠΟΛΙΤΕΣ ( ΕΚΤΟΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ )

Στην περίπτωση που αντιληφθείτε πολίτες που δεν συμμετέχουν στην συνάντηση φωνάζετε ΠΑΥΣΗ ώστε να σταματήσει το παιχνίδι. 

Καλέστε τους διοργανωτές.